2007

03.01.2014 12:09
Den 1 augusti 2007 fick Agnez sin andra kull (min elfte). Två pojkar överlevde men då jag redan hade en son efter Agnez, samt deras pappa, bestämde jag mig för att sälja båda två. 
 
Den 31 augusti fick min nyinköpta (redan dräktiga) hona Moonia's Eve of Eden sin kull. Två flickor klarade sig och jag bestämde mig ganska tidigt för att behålla Joy (Sweet Dream's Joy to the World) men då hon konstigt nog dog efter bara några veckor så tänkte jag att hennes syster, som fick namnet Sally (Sweet Dream's Let's Male a Joyful Noice) fick stanna istället men då hon slutade att växa som hon skulle så fick hon flytta till ett kelhem tillsammans med Asta.
 
Lily-Anne blev parad med Alfonz och den 14 november (på Astrid Lindgrens 100-årsdag) föddes Aztrid (Sweet Dream's Madicken på Junibacken) och Emil (Sweet Dream's Emil i Lönneberga) som båda kom att stanna kvar.